środa, 3 maja 2017

50 twarzy... mniszka pospolitego? :p

Witajcie!
Tak sobie myślę nad tym tytułem postu, patrzę na te zdjęcia, myślę sobie, no są z różnych perspektyw, z różnych stron.. stron.. twarzy.. 50 twarzy mlecza!! A żeby co poniektórzy nie czepiali się niedokładnej i potocznej nazwy, to musiałam napisać mniszek pospolity. Nazwa hehe, kontrowersyjna, niektórzy pomyślą że o nie, znowu, to już żałosne, ale mnie rozbawiła ta myśl, więc postanowiłam, że tak zostanie :D
Nadeszła wiosna, no i zrobiło się żółto na trawie, wiadomo, od mleczyków (jeśli ktoś woli, mniszków pospolitych). Dlatego postanowiłam, że wypadałoby zrobić jakieś zdjęcia. No i oto są, moje pierwsze wiosenne zdjęcia w tym roku, chociaż pogoda nie jest zdecydowanie wiosenna, tym bardziej majowa. No ale jakoś musimy sobie z tym radzić. Zatem zapraszam do oglądania! ;)
P.S.
Zdjęcia nadal robione telefonem, problem aparatu nadal nie rozwiązany ;(








1 komentarz: