środa, 25 lutego 2015

Liebster Blog Award

Witajcie!
Zostałam nominowana przez Julię Dębską do LBA!!! Jej blog ->>> http://okejkaaa.blogspot.com/ Dziękuję za nominację! ;) Teraz przechodzę do odpowiadania na pytania ;)

1. Pierwsza czynność, którą wykonujesz po przebudzeniu się?

Po prostu idę do toalety! hahaha :p

2. Jak długo prowadzisz bloga?

Bloga mam dokładnie od 26 sierpnia zeszłego roku, ale tak naprawdę zaczęłam się nim zajmować od listopada.

3. Jakie są Twoje pasje?

Oczywiście jedną z nich jest fotografia, co chyba dobrze widać ;)) A poza tym, kocham oglądać mecze piłki nożnej i kibicuję Borussii Dortmund.

4. Jest coś, co chciałbyś w sobie zmienić?

Hm... głębokie pytanie! ;D Ale myślę, że chyba nie, staram akceptować siebie taką, jaka jestem i się nie zmieniać. "Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem" ~ Kurt Cobain <3

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Moim obecnym marzeniem jest pojechanie do Dortmundu i obejrzenie meczu Borussii <3

6. Ulubiony miesiąc? Dlaczego?

Moim ulubionym miesiącem jest czerwiec. Dlaczego? Po pierwsze, wtedy zaczyna się moja ulubiona pora roku, czyli lato <3 Po drugie, kończy się rok szkolny i zaczynają wakacje! <3 A po trzecie, mam w tym miesiącu urodziny, dokładnie 23 czerwca ;3

7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Hm.. chyba czarny ;)

8. Herbata czy kawa?

Zdecydowanie herbata! Kocham ją, najbardziej z cytryną <3 a kawy nienawidzę, ble! XD

9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Na początku, kiedy odkryłam w sobie zainteresowanie fotografią pokazywałam swoje zdjęcia znajomym, ale chyba potrzebowałam czegoś więcej, podzielić się z tym z większą ilością ludzi i poznać więcej opinii na ich temat. I oto jestem! ;3

10. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

Ooj, chyba nie mam takiej ;p Uwielbiam baaardzo dużo piosenek ;) Ale jeśli chodzi i rodzaj muzyki, to najbardziej lubię rock, ale ostatnio się nie ograniczam, i słucham też wielu typowo popowych piosenek ;)

11. Miejsce, które chcesz zwiedzić? 

To łączy się z moim marzeniem. Chciałabym zwiedzić Dortmund! <3 A poza tym, hmm, może Barcelonę?

Oto moje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony zespół? Dlaczego?
2. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, to która jest Twoją ulubioną?
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
4. Jakie jest Twoje obecne marzenie?
5. Jeśli dostałbyś milion złotych, na co byś go wydał?
6. Czym się interesujesz?
7. Masz jakieś domowe zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
8. Kto jest Twoim idolem?
9. Lubisz podróżować?
10. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać?
11. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Nominuję: 

11 komentarzy:

  1. fajne odpowiedzi :)
    http://klaudiett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje :)
    Też bardzo lubię czarny kolor!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi!
    Buziaki :*
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam herbatę z cytryną :) Ciekawe odpowiedzi .

    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń