piątek, 13 lutego 2015

"Sko­ro w piek­le nie może spaść śnieg to znaczy że góry są bliżej nieba."

Feeeerieeee! Jak ja długo na nie czekałam! Tak właściwie, to od powrotu do szkoły po przerwie świątecznej, w której tak naprawdę w ogóle nie odpoczęłam... Strasznie mi się dłużyło! Dziś piątek trzynastego. Co myślicie o tym dniu? Ja osobiście uważam, że to tak naprawdę od nas zależy, jaki on będzie. Jeśli będziemy się denerwować, że właśnie w tym dniu nam coś nie będzie wychodzić, to dokładnie tak będzie. A jeśli po prostu zignorujemy tą datę, nie będziemy czuli presji z nią związanej. Ja dziś tak zrobiłam, i rzeczywiście, dzień minął mi spokojnie, bez żadnych niemiłych akcentów. Więc dobrze Wam radzę, po prostu się nim nie przejmujcie! ;) Jutro... Dzień Zakochanych! Następny temat do rozpisywania się ;) Ja powiem jedynie, że moim zdaniem racją jest twierdzenie, że romantycznym trzeba być przez cały rok, a nie tylko w jeden dzień. Jednakże myślę również, że taki dzień nikomu nie zaszkodzi, nawet tym, którzy nie mają swojej drugiej połówki. Na przykład, w dzień dziecka, starsi ludzie nie narzekają na ten dzień i nie mówią, że mają go dosyć tylko dlatego, że nie są dziećmi. Chociaż z drugiej strony, każdy ma w sobie coś z dziecka, a przynajmniej powinien mieć ;) wracając, tak jak starsi ludzie w tym dniu cieszą się razem z dziećmi, tak i samotni ludzie również mogą cieszyć się szczęściem zakochanych! ;) 
Dziś trochę moich przemyśleń, ale już wracamy do głównego tematu tego bloga, czyli fotografii. Tak jak obiecałam tydzień temu, wstawiam kolejne zimowe zdjęcia. Zapraszam do oglądania i komentowania - motywuje do dalszego działania! ;)













16 komentarzy:

  1. Ja nie wierzę w żadne przesądy, ani czarne koty, ani piątki trzynastego nie są mi straszne. A co do dnia zakochanych- owszem, kochamy cały rok, a nie jeden dzień, choć przyznam, że Walentynki to bardzo dobra okazja do tego, aby uczcić ten dzień z ukochaną osobą w wyjątkowy sposób i smutno mi, że w tym roku niestety nie spędzę go z moim najdroższym :)


    Pozdrawiam gorąco, http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo ładne zdjęcia ! ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotograficzny talent ! :) Piątek 13'tego dzień jak co dzień :D My również dopiero rozpoczęłyśmy nasze ferie :) Zapraszamy do nas na nowy post !
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/pakujemy-sie-bagaz-podreczny-i-walizka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *.*
    I bardzo inspirujący tytuł posta :S

    Zapraszam do mnie xx http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/02/personal.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Gdybym mieszkała w Polsce tez zaczynalabym właśnie ferie. Udanego wypoczynku :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam teraz ferie,mój piątek 13tego był bardzo udany!
    Fajny post i zdjęcia:)
    Zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę i czas, może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, udanych ferii :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione zdjęcia jakie wykonałaś to 2 i ostatnie :)
    Pozdrawiam :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście nie przeszkadzają tego typu święta :) Ale ładne zdjęcia :) Dobrze, że u mnie nie ma takiej zimowej pogody :D Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są przepiękne, zwłaszcza to drugie. C:

    OdpowiedzUsuń