poniedziałek, 16 marca 2015

Mieszane

Witajcie!
Tak, tak, wiem, nie wstawiłam posta tydzień temu. Niestety nie miałam ostatnio czasu, żeby robić zdjęcia, i kiedy zabierałam się do pisania nowego posta, uświadomiłam sobie, że nie mam żadnych zdjęć do pokazania! :o W piątek natomiast miałam trochę czasu, ale nie wybrałam się na zdjęcia, tylko przeszukałam moje foldery ze zdjęciami na laptopie, i postanowiłam, że zrobię posta pt. "mieszane", czyli zdjęcia bez szczególnej kategorii. Oto, co znalazłam!






Ostatnio byłam również na wycieczce szkolnej do kina, na film pt. "Snajper". Opisuje on historię amerykańskiego snajpera. Jednak to nie jest typowy film o wojnie, Pokazuje on również prawdziwe życie i sytuacje, jakie musiała przeżywać jego rodzina. Pokazuje, jak wojna może zniszczyć człowieka. Nie fizycznie, lecz psychicznie. Bardzo polecam ten film! A teraz, przejdźmy do konkretów. Przy okazji wycieczki do kina, odwiedziliśmy też poznański fotoplastykon. Co to takiego? Jest to automat do pokazywania cyklu fotografii. Pierwszy fotoplastykon powstał w XIX wieku. Poniżej prezentuję kilka zdjęć, oczywiście mojego autorstwa, tego wynalazku.





P.S.
Tydzień temu, mniej więcej w tym samym czasie, wybiło 100 komentarzy i 1000 wyświetleń!!! Szkoda, że nie udało się również zdobyć 10 obserwatorów, ale jest ich 9, więc jest bardzo blisko ;) Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, wyświetlenia, i obserwacje. Dają one ogromną motywację do działania, sprawiają, że wierzę w siebie i swoją pracę, którą ktoś docenia,  mam jeszcze większą ochotę prowadzić tego bloga. Mam nadzieję, ze te liczby będą nadal wzrastać i cieszyć moje oko. Jeszcze raz bardzo dziękuję i liczę na więcej! ;3 Przy okazji, chciałam jeszcze napisać, że postanowiłam, iż na bloga będę wstawiać nie tylko moje zdjęcia, które są jego głównym tematem, lecz od czasu do czasu będę dzieliła się z Wami moimi przemyśleniami na różne, ciekawe i ważne tematy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! ;)



9 komentarzy:

  1. Gratulacje za 1000 wyswietlen!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjecia - super jakości :)
    Również mam w planach wybranie się na film pt. 'snajper' :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ze świecą najbardziej mi się spodobało. :)

    Pozdrawiam, Szyszka z bloga http://szyszunia-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre fotografie na prawdę są ciekawe :-)
    Pozdrawiam, sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądne zdjęcia. Nigdy nie byłam na tym filmie :[

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjecia :3
    Ppzdrawiam i zapraszam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń