sobota, 21 marca 2015

Ostatnie zimowe zdjęcia! ^.^

Witajcie!
Jak wszystkim wiadomo, wczoraj było słynne zaćmienie słońca. Ja miałam okazję je zobaczyć, i przyznam, że był to niesamowity widok, zwłaszcza, że patrzyłam na nie przez zdjęcie rentgenowskie, dzięki temu zaćmienie widziałam bardzo dokładnie. Szkoda, że nie było ono pełne, tylko częściowe, ale i tak świetnie było takie coś zobaczyć. Trochę zainteresował mnie ten temat, i trochę o nim poczytałam. Dowiedziałam się, że następne zaćmienie słońca widoczne w Polsce pojawi się 10 czerwca 2021 roku, jednak również tylko częściowe. Natomiast najbliższe zaćmienie całkowite widoczne w Polsce będzie miało miejsce dopiero w 2135 roku, czyli niestety już go nie dożyję :c Szkoda, no ale cóż... xd
Dziś post z elementem ciekawostki na temat zaćmienia, jednak wracamy do fotografii. Jak sama nazwa postu mówi, dzisiaj wstawiam ostatnie zdjęcia zimy w tym sezonie, które robiłam jeszcze w ferie, ale dopiero teraz je przygotowałam. Już za tydzień spodziewajcie się pierwszych wiosennych zdjęć! <3 A teraz zapraszam do oglądania i komentowania ;)









5 komentarzy: