sobota, 4 kwietnia 2015

Święta! :3

Witajcie!
Przepraszam, że nie dodałam posta tydzień temu, ale niestety miałam mało czasu, to po pierwsze, a po drugie to może i nawet dobrze się stało, bo jak pisałam wcześniej, miałam wstawić pierwsze wiosenne zdjęcia, ale byłoby mi trochę dziwnie je wstawiać, podczas gdy za oknem szaleje prawdziwa zimowa zima :D
Natomiast dziś wypadałoby złożyć prawdziwe wielkanocne życzenia ;) A więc życzę Wam zdrowych i radosnych świąt, aby wreszcie pojawiło się słońce i wyższa temperatura, godna Wielkanocy :D Udanych prezentów, uśmiechu na twarzy i wszystkiego, co najlepsze! ;) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wstawiła choć jednego zdjęcia w poście. A więc teraz zapraszam do oglądania wielkanocnych zdjęć! :3









2 komentarze:

  1. Bardzo miłe zdjęcia tekst tak samo :) Obserwuję i liczę na to samo :) http://lifeblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz, ale niestety nie bawię się w obs/obs

      Usuń