niedziela, 17 maja 2015

Margaret

Witajcie!
W piątek wybrałam się na koncert Margaret. Nie jestem jej fanką, po prostu dowiedziałam się, że da ona koncert w mojej okolicy, i stwierdziłam, że na niego pójdę, chociażby dla samej rozrywki. Mimo tego, że znałam może 3 piosenki, świetnie się bawiłam. Margaret to świetna dziewczyna, śliczna i z poczuciem humoru. Ten koncert zdecydowanie zaliczam do udanych. Stałam prawie przy samej scenie, więc jakieś zdjęcia udało mi się zrobić. Najlepszej jakości nie są, ale i tak zdecydowałam się Wam je pokazać. Więc już teraz zapraszam Was do obejrzenia ich! ;)










10 komentarzy:

  1. Osobiście nie jestem fanką Margaret, ale ją podziwiam za to jak potrafi zachowywać się na scenie:)
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    Fajne zdjęcia.Też nie jestem jej fanką ,ale miałam okazję być na jej koncercie i było spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) Ja byłam wczoraj na jej koncercie, w zasadzie jestem co tydzień haha! Mam nadzieje, że ci się podobało na koncercie :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koncert był świetny! Bardzo dobrze się bawiłam ;)

      Usuń
  4. Niestety nie bawię się w obs/obs. Jeśli chcesz, możesz cofnąć swoją obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługa ma występować w mojej miejscowości, mam nadzieję, ze będę bawiła się równie dobrze jak ty ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem jej fanką ale nie które piosenki ma naprawdę fajne :)
    http://beavesomee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez nie jestem jej fanka, ale na jej koncert chetnie bym poszla. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń