sobota, 30 maja 2015

Witajcie!
Ostatnio byłam również na koncercie Afromental. Bardzo lubię ten zespół, dlatego bardzo się ucieszyłam, że będą grali niedaleko mnie, i w sumie od dawna planowałam, że na niego pojadę. Na ich koncercie byłam już wcześniej, rok temu, ale wtedy właściwie nie znałam ich piosenek, a mimo to, wspaniale się bawiłam. Na drugim koncercie, oczywiście było o niebo lepiej, ponieważ znałam wszystkie piosenki i ich teksty. Koncert był naprawdę świetny, chłopaki dali z siebie wszystko, z resztą jak na każdym koncercie. Miałam zamiar robić dużo zdjęć, ponieważ stałam przy barierkach, jednak kiedy wyjęłam aparat i zaczęłam robić zdjęcia, ochroniarz zwrócił mi uwagę, że nie można robić zdjęć. Szczerze mówiąc, strasznie się zdenerwowałam, bo zepsuło to moje plany na dobre zdjęcia, ale jest jeden plus - przynajmniej mogłam cieszyć się koncertem, a nie, jak to zwykle ja, zamiast cieszyć się piękną chwilą, robię zdjęcia :D Po koncercie czekałam pod sceną, aż chłopaki wyjdą rozdać autografy. I rzeczywiście, wyszli, i miałam okazję zrobić sobie selfie z 5 członkami zespołu z 7. Niedługo wybieram się na ich kolejny koncert, więc będę polować na selfie z pozostałymi dwoma członkami zespołu. Także podsumowując, jeśli będą grali koncert w pobliżu Waszego miejsca zamieszkania, koniecznie się na niego wybierzcie. Świetna zabawa i dawka dobrej muzyki gwarantowana! Niestety, zdjęć Wam nie pokażę, ponieważ są zbyt niewyraźne, nie mogę wstawić takich zdjęć na bloga fotograficznego, nie wybaczyłabym sobie tego :D

Ale, mimo to, że zdjęć z koncertu nie mam, przygotowałam inne zdjęcia, tym razem po prostu natury. Zapraszam do oglądania i komentowania!






















11 komentarzy:

  1. o Afromental ;p kiedyś ich uwielbiałam ;D
    Śliczne te zdjęcia ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli uwielbiałaś ich w czasach, kiedy nagrywali popowe piosenki, polecam przesłuchać ich dwie ostatnie płyty, na których poziom muzyczny jest o wiele lepszy, a głównym gatunkiem jest rapcore ;)

      Usuń
  2. Witam. Chcę powiedzieć Ci, że dostałaś ode mnie nominację do LBA. Zapraszam na mojego bloga, by dowiedzieć się więcej na ten temat i zapoznać się z pytaniami. :) http://okobezcenzury.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Afromental też lubię ten zaspół! :D Śliczne zdjęcia :)
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia,zazdroszczę ja nie miałam okazji być na ich koncercie :/
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Sprawdź ich trasę koncertową, może będzie coś w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania ;)

      Usuń
  5. Odczułam skutki dobrej zabawy koncertu na moim snapie, haha!

    Świetne zdjecia, a ostatnie jest szczególnie magiczne, mi nigdy takie nie wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Do ostatniego potrzebowałam asystenta, zmusiłam moją mamę żeby mi pomogła, i potrzebowałam z 7 dmuchawców żeby zrobić takie zdjęcie :D

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia !
    NIESAMOWITE

    blogerka-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń