czwartek, 18 czerwca 2015

LBA po raz trzeci!

Witajcie!
Tak się składa, że parę dni po drugiej nominacji, dostałam trzecią! Tym razem nominowała mnie Alicja - jej blog - http://zyciowaabstrakcja.blogspot.com/ . Bardzo dziękuję za nominację! ;) Zabieram się do odpowiadania ;)

1. Dlaczego, w jakim celu został stworzony Twój blog?

Och, o tym mówiłam już chyba ze 2 razy, ale nie szkodzi powtórzyć. Bloga założyłam po to, aby móc podzielić się swoimi zdjęciami i poznać opinię na ich temat większej ilości ludzi, niż tylko moich znajomych ;)

2. Co jest Twoją największą pasją?

Oczywiście, jak po blogu łatwo się można domyślić - fotografia <3

3. Kto jest Twoją największą inspiracją?

Inspiracją bym tego nie nazwała, ale moim autorytetem jest Jakub Błaszczykowski. Mam do niego ogromny szacunek. Przez to, co przeszedł w życiu, nie załamał się i cały czas dążył do celu. Mimo tego, co stało się w jego dzieciństwie, teraz jest wspaniałym człowiekiem. A mógłby być nikim. Możliwe, że kiedyś zdecyduję się napisać o nim posta i trochę wprowadzić Was w temat ;)

4. Czy masz swoje życiowe cele, jeśli tak, to jakie?

Obecnie moim celem jest wyjechanie do Niemiec i zwiedzenie Dortmundu - miasta klubu, któremu kibicuję - Borussii Dortmund ;)

5. Za jakiego człowieka się uważasz?

Przede wszystkim szczerego. Zazwyczaj do ludzi odnoszę się ze szczerością, i oczekuję tego samego. Wolę usłyszeć prawdę, niż być czegoś nieświadomą. 

6. Czym jest dla Ciebie szczęście?

Na pewno czymś, na czym mi zależy, jak każdemu. Chwile pełne szczęścia to coś, do czego nieustannie dążę i co podtrzymuje mnie na duchu.

7. Co jest Twoim ulubionym deserem?

Hm, szczerze mówiąc, to ja kocham desery, i cokolwiek by to było, mogę to zjeść :D

8. Lubisz czytać książki? Jakie najbardziej?

Kocham czytać książki. Najczęściej po prostu romansidła, ale najbardziej lubię połączenie akcji i romansu, tak jak np. Igrzyska Śmierci, Niezgodna czy Dary Anioła. To mnie w pełni satysfakcjonuje :D

9. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?

Jak już mówiłam, z tym pytaniem mam problem. Po prostu jeszcze nie wiem! ;)

10. Co chcesz osiągnąć na swoim blogu?

Hm, na pewno dojść do większej ilości obserwatorów, ale nie przez obs/obs, tylko składających się z prawdziwych czytelników lubiących mojego bloga. Oczywiście więcej wyświetleń i komentarzy, ale nie dla statystyk, tylko dla samej świadomości, że mój blog jest często odwiedzany, ludzie się nim interesują. To mnie zawsze bardzo cieszy i motywuje do dalszej pracy ;)

11. Co Twoim zdaniem oznacza słowo "szczęście"?

Na pewno jest czymś bardzo ważnym, tak jak napisałam w jednym z pytań, czymś, co nieustannie podnosi mnie na duchu. Wiem, że przez całe życie nie można być szczęśliwym, a życie właśnie polega na tym, abyśmy łapali te chwile szczęścia i potrafili je docenić.

Przepraszam, ale tym razem nikogo nie nominuję. Nie mam kogo, haha! Wszystkich nominowałam już w poprzednim LBA ;)


P.S.
Ostatnio stuknęło nam 200 komentarzy i 20 obserwatorów! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, to wszystko dzięki Wam! Dziękuję i mam nadzieję, że Was nie zawiodę <3

4 komentarze:

  1. Wpisujcie swoje blogi w naszym blogbooku! :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. JA tez kocham fotografie :)
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu w trzecim pytaniu da się zauważyć, że lubisz Borussię Dortmund :) W 11 pytaniu napisałaś tak jak ja bym powiedziała i oczywiście jak uważam ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może faktycznie, pokazuję to częściej niż sama potrafię zauważyć! :D
      Cieszę się że się ze mną zgadzasz ;)

      Usuń