sobota, 6 czerwca 2015

Bańki mydlane

Witajcie!
Tydzień temu w Poznaniu organizowany był festiwal baniek mydlanych. Mieszkam niedaleko tego miasta, więc stwierdziłam, że mogłabym się tam wybrać z koleżankami. Przy okazji tego festiwalu, mogę pokazać Wam również piękno poznańskiego rynku. Poznań to naprawdę świetne miasto, i bardzo polecam zwiedzenie go ;)

Przy wejściu na rynek dostałyśmy małe torebeczki od firmy Le Petit Marseillais - współorganizatora imprezy. W nich mieściły się małe, puste buteleczki do puszczania baniek, ulotka oraz próbka mleczka nawilżającego. Przy stanowiskach rozmieszczonych na rynku można było napełnić swoją buteleczkę specjalnym płynem do puszczania baniek.





Była to już 5. edycja tego festiwalu, a ludzi nadal było baaardzo dużo. Atmosferę umilał koncert Marceliny. Na początku było trochę pochmurnie, jednak później pogoda zrobiła się naprawdę świetna. Było ciepło, świeciło słońce, a więc idealna pogoda na taką imprezę i na puszczanie baniek ;) To by było na tyle, jeżeli chodzi o opis wydarzenia. Dodam jeszcze, że dobrze się bawiłam, i jestem zadowolona, ponieważ zrobiłam kilka ciekawych zdjęć, które Wam prezentuję w tym poście. Jeżeli jeszcze nie byliście, koniecznie się wybierzcie. Wstęp wolny, i otwarty dla każdego - zarówno dla tych najmłodszych, jak  i najstarszych ;)
















14 komentarzy:

  1. Fajny post, taki festiwal to super sprawa, chętnie wzielabym w nim udział. Bardzo ładnie wyszły ci te zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/06/daj-im-nowe-zycie.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy byłam mała, kochałam bańki mydlane! żałuję, że mieszkam trochę daleko od Poznania :(
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale Ci zazdroszczę. Uwielbiam tego typu imprezy i festiwale. A jakby to połączyć z bańkami... Chciałabym tam być!
    Zdjęcia są naprawdę piękne c: Baaardzo spodobało mi się ostatnie, jest takie magiczne :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^.^ Polecam wybrać się w przyszłym roku do poznania, możliwe że będzie 6. edycja ;)

      Usuń
  4. Ostatnie zdjecie jest takie cudowne... jeny nie moge sie napatrzec serio haha

    Pozdrawiam!
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało byc tam strasznie fajne, widać po zdjęciach! Bardziej natomiast jestem ciekawa festiwalu kolorów, na który mam nadzieję, że uda mi się wybrać :D

    Te zdjęcia z bańkami są naprawdę świetne, w końcu jako dziecko uwielbiałam bańki mydlane - teraz zresztą również ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, festiwalu kolorów wprost nie mogę się doczekać! Będę gwałciła aparat :D

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do LBA, więcej tutaj: http://zyciowaabstrakcja.blogspot.com/2015/06/nominacja.html Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! :)

    www.encore4u.blogspot.com - blog o modzie i torebkach :)

    OdpowiedzUsuń