piątek, 5 lutego 2016

Sesja nad jeziorem

Witajcie!
Powracam z kolejną porcją zdjęć. Tym razem przedstawiam Wam moją sesję życia, haha! Robiłam ją podczas ostatnich wakacji, ale dopiero teraz udało mi się zebrać, przerobić zdjęcia i wstawić je na bloga. Jestem z niej bardzo dumna, dosłownie każde jej zdjęcie napawa mnie dumą. Według mnie, jest to najlepsza sesja, jaką kiedykolwiek zrobiłam. Mogę te zdjęcia oglądać codziennie, nigdy mi się nie znudzą, haha! W takim razie gorąco zachęcam do komentowania, bardzo mi zależy na tym, aby poznać Waszą opinię na ich temat Czy podobają Wam się tak samo, jak mi? Jeśli tak, napiszcie dlaczego! Życzę miłego oglądania ;)
















11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! *-*
    Ja też mam swoje kilka zdjęć z wakacji, które uwielbiam oglądać (:
    http://yesterdayblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku jak zobaczyłam te zdjęcia to się przeraziłam, że jak mogłaś teraz w taką pogodę jak jest tak zimno zrobić zdjęcia w jeziorze, ale na szczęście doczytałam, że chodzi tu o wakacje. Uważam, że zdjęcia są śliczne a moje ulubione to to z tą wodą w powietrzu. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego właśnie należy czytać posty, haha! Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Nie dziwię ci się, że jest to twoja ulubiona sesja, te zdjęcia są prześliczne! Oglądałam je kilka razy bo nie mogłam się napatrzeć, cudne :)

    Miło mi będzie jeśli odwiedzisz mojego bloga ;)
    http://necia-blog.blogspot.com/2016/02/wygrany-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo się cieszę że Ci się podobały! Dziękuję ;)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, naprawde bardzo mi się podobają! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak ja dawno u ciebie nie byłam! :D
    Jak zwykle piękne zdjęcia, masz niesamowity talent. Sesja naprawdę niesamowita, światło odbijające się w wodzie wygląda jak magiczne iskierki! A na ósmym zdjęciu Twoja modelka przypomina nimfę wodną, która postanowiła ujawnić swoje moce ♥
    Brak mi słów, jesteś coraz lepsza ^w^!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeju, jak bardzo miło jest mi czytać taki komentarz! Bardzo Ci za niego dziękuję! <3

      Usuń