niedziela, 13 marca 2016

Zachody słońca

Witajcie!
Widok zachodu słońca ogromnie mnie inspiruje. Kiedy jest on naprawdę piękny, potrafię się na niego gapić, aż nie zniknie mi z oczu. Dla mnie, jest to naprawdę niesamowite. Czuję się świetnie widząc przed sobą takie piękno. Towarzyszy mi wtedy wyjątkowe uczucie, którego nie potrafię opisać słowami. To po prostu trzeba poczuć! ;) Uważam, że zachody słońca to jedne z najpiękniejszych widoków natury na świecie. A idąc tą drogą, skoro są to najpiękniejsze widoki świata, to warto im zrobić zdjęcia ;) Tak, zawsze tak mam, zanim zacznę delektować się pięknym widokiem, muszę mu zrobić zdjęcie - inaczej będę później tego dłuugo żałować ;) Jednak najgorszy jest moment, kiedy widzę coś pięknego, ale NIE MAM PRZY SOBIE APARATU. Myślę, że jest to jedna z najgorszych rzeczy, które mogą się przytrafić fotografom ;) Dzisiaj wreszcie postanowiłam, aby moje zachody ujrzały światło dzienne. (Czy to nie brzmi dziwnie? ;D) Gromadziłam je przez rok, ponieważ kiedyś narodziła się w mej głowie taka myśl, żeby zrobić post zawierający zdjęcia samych zachodów. I oto jest! A więc zapraszam do oglądania i komentowania ;)









10 komentarzy:

  1. Nareszcie ktoś kto mnie rozumie!!! ♥!
    Doskonale znam to uczucie, uwielbiam, wręcz kocham zachody słońca. Jest w nich nieopisana magia. Na szczęście zazwyczaj mam przy sobie telefon i chociaż w raczej lipnej jakości, to mam szanse je utrwalić :D Tak samo jak ty, kiedy nie nie zrobię zdjęcia takiego pięknego widoku, odczuwam potem taki okropny żal...
    Na telefonie moja kolekcja zachodów to blisko 150 zdjęć różnych zachodów oraz wschodów. Mam na nie osobny album :'D (w telefonie xD)

    Ale przechodząc do sedna - czyli do Twoich dzieł, powiem Ci, ze jestem zachwycona. Wszystkie są tak piękne, że trudno zdecydować, które najbardziej mi się podoba. Na drugim te chmury są po prostu C U D O W N E, brak słów! A czwarte! Gdyby każda zima tak wyglądała to bym ją uwielbiała :D Omówiłabym tak pewnie każde, ale miejsca by nie starczyło.
    Chciałam Cię jeszcze przeprosić, bo gdzieś w lecie nominowałaś mnie do LA, a kompletnie mi to umknęło i wyglądało to jakbym Cię olała... Tak nie jest, zauważyłam komentarz dopiero niedawno :') Postaram się odpowiedzieć na pytania, o ile oczywiście nie zapomnę xD
    Kurde, rozpisałam się, nie ma co. Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się rozumiemy! Myślałam, że tylko ja jestem jakaś... dziwna :D Dziękuję za miłe słowa, a co do LBA, to absolutnie się nie gniewam, nic się nie stało ;))

      Usuń
  2. Cudowne te zdjęcia zachodów z chęcią pooglądałabym więcej i więcej! Są takie magiczne, takie ciepłe,sprawiają, że na chwilkę przenoszę się do miejsca przedstawionego na fotografii (szkoda że potem wyglądam przez okno i moim oczom ukazuje się deszcz...)
    Mam mnóstwo zdjęć zachodów słońca na telefonie, aparatach nawet na tablecie jakieś są xD ciągle je robię, jadę autobusem "O! jaki piękny widok! gdzie ja mam telefon?! szybko zanim ruszy xD" siedzę w pokoju, wyglądam przez okno "łoo takiego to jeszcze nie mam! cpyk.." Idę na spacer "wow wygląda jak w filmie, muszę zrobić zdjęcie" siedzę na lekcjach w szkole "ocho, to jest takie piękne /Proszę pani, czy mogę iść do do toalety/ *wychyla telefon przez okno toalety* xD"
    Zróbmy wspólną galerię zachodów :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mam dokładnie tak samo :D Czyli nie tylko ja mam fioła na punkcie zachodów i pięknych widoków :D

      Usuń
  3. Przepiękne ujęcia, magia słońca!
    Dzisiaj po raz pierwszy od dłuższego czasu zawitało słońce! <3
    Wesoooołyyyych!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Bardzo się z tego cieszę, tak długo na nie czekałam! Wesołych również ;)

      Usuń
  4. Super post rozumiem Cię w 100% tez kocham te niesamowite zachody <3
    Zapraszam do mnie na bloga akcjasapci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!!! Uwielbiam zachody słońca. Staram się na nie patrzeć każdego dnia. Również mnie inspirują. Równie piękne są wschody. Spróbuj pójść koniecznie. :)

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem strasznym śpiochem, dlatego baardzo ciężko byłoby mi wstać na wschód słońca, haha! Na szczęście oprócz wschodów istnieją jeszcze zachody i mogę się na nie patrzeć do woli ;D

      Usuń
  6. Wschodu słońca chyba nigdy nie widziałam, ale zachody-faktycznie są magiczne :)


    pyzapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń