poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wiosna! Cieplejszy wieje wiatr ;)

Witajcie!
Powracam z kolejną porcją zdjęć. Tym razem z pierwszymi w tym roku zdjęciami wiosennymi! Jednak od razu mówię, że to nie będzie jedyny wiosenny post w tym roku. Kiedy więcej kwiatków zakwitnie, wybiorę się na kolejną sesję, a jej owoce na pewno Wam przedstawię. W mojej szkole ogłoszono konkurs fotograficzny, więc z jeszcze większą ochotą i zapałem przystąpię do wykonania jak najlepszych zdjęć. A teraz zapraszam do oglądania pierwszych wiosennych dzieł. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! ;)








5 komentarzy:

  1. uwielbiam wiosne! dlatego zdjecia mi sie naprawde podobają! masz talent :)

    zapraszam --> izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja kocham wiosenne krokusy :D?
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna jest cudowna! ♥ Szczególnie dlatego, że to po niej następuje lato ^^
    Kurde, cóż tu dużo mówić - zdjęcia jak zwykle bardzo mi się podobają. Te rozmazane tło na pierwszym i drugim jest cudne.
    Jednak najbardziej podoba mi się ostatnia fotografia. No brak mi słów. Te słońce, te niebo, ta trawa, ten domek! Wszystko razem tworzy prześwietną całość!
    Oby więcej takich wiosennych śliczności.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! kolejne wiosenne zdjęcia już niedługo się pojawią! ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! kolejne wiosenne zdjęcia już niedługo się pojawią! ;)

      Usuń